Argera

Ar-Ge ve Tasarım Merkezlerinin Yönetiminde Yeni Nesil Akıllı Çözüm

Argera, Türkiye'deki Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri'nin proje, personel, işgücü ve bordrolama gibi birçok sürecini tek bir portal üzerinden yönetmelerini sağlayan bulut tabanlı bir yazılım platformudur. Argera sunduğu gelişmiş alt yapı sayesinde Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri’nin sorumlu olduğu diğer yönetim sistemleri ile entegre çalışarak hem zaman hem de finansal kaynak tasarrufu sağlar. Bulut tabanlı mimarisi sayesinde birden fazla Ar-Ge ve Tasarım Merkezi’nin yönetimini tek bir portal üzerinden cihaz bağımsız olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Aynı zamanda Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı portalı ile uyumlu çalışan Argera, faaliyet raporunuzu hem bakanlığın isteklerine göre değerlendirir hem de verilerinizin bakanlık portalına aktarımını sağlar.

Siz de Argera ile tanışmak için şimdi iletişim formunu doldurun.

Detaylı bilgi almak için formu doldurun size ulaşalım

Çözümler Formu

Argera’nın Özellikleri

Argera Fiyatları

Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri’nin süreç yönetimini ilgili kanunlar kapsamında otomatikleştirmek için en uygun paketi seçin ve hemen kullanmaya başlayın.
Standart
20.000 ₺
+ KDV Aylık
  • Ar-Ge/Tasarım Merkezi Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • PDKS Entegrasyonu
İletişime Geç
Satın Alma Modeli
Standart, Silver ve Gold paketler için geçerlidir.

Teklif almak için iletişim formunu doldurabilirsiniz.
İletişime Geç
Silver
24.000 ₺
+ KDV Aylık
  • Ar-Ge/Tasarım Merkezi Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • PDKS Entegrasyonu
  • TZE ve Gün Hesaplamaları
İletişime Geç
Gold
30.000 ₺
+ KDV Aylık
  • Ar-Ge/Tasarım Merkezi Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • PDKS Entegrasyonu
  • TZE ve Gün Hesaplamaları
  • Personel Teşvik Hesaplamaları
İletişime Geç