10 Soruda eDanışman ile Online’da Birebir Danışmanlık Hizmeti Alma…
24 Eylül 2020Gayrimenkulde Rant Vergisi Dönemi Başladı
29 Eylül 2020TÜBİTAK TEYDEB ile kurum/kuruluşlar arasında evrak alıp gönderme işlemlerinin Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) yoluyla yapılması 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren zorunlu hale gelecektir. KEP adresini PRODİS’e girmemiş kurum/kuruluşlar PRODİS’teki Kullanıcı İşlemleri sekmesini kullanarak bu işlemi tamamlayabilirler.
1 Ocak 2021 tarihinden itibaren Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) yoluyla evrak gönderimi aşağıdaki şekilde yapılacaktır:
1-TÜBİTAK tarafından elektronik olarak imzalanan evraklar KEP adresinden gönderilecektir. Kuruluşlar, elektronik imzalı evrakların doğrulamasını https://evrakdogrulama.tubitak.gov.tr adresi üzerinden yapılabileceklerdir.
2-Proje sözleşmeleri henüz elektronik imza ile alınmaya başlanmadığı için, proje sözleşmeleri KEP adresinden gönderilmeyecektir.
3-Dönemsel olarak kuruluşlar tarafından TÜBİTAK’a gönderilmesi gereken raporların gönderim şeklinde bir değişiklik olmamıştır. Bu nedenle PRODİS üzerinden çevrimiçi (online) olarak gönderilen Mali Müşavirlik Proje Harcamaları Değerlendirme Raporu ve Gider Formları ıslak imzalı olarak gönderilmeye devam edecektir. Mali Müşavirlik Proje Harcamaları Değerlendirme Raporu ve Gider Formları KEP üzerinden gönderilmeyecektir.
4– KEP adresine gönderilen evraklar ayrıca posta/kargo ile gönderilmeyecektir.
Her türlü soru ve görüşleriniz için bizlere info@sistemglobal.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Bilgiyi Tecrübeyle Güce Dönüştürüyoruz…